Polska Egzotyczna - dzień trzeci

Poniedziałek, 31 maja 2010 · dodano: 23.06.2010 | Komentarze 1

Po nocy pod dachem i porannych opadach deszczu wyjeżdżamy o jedenastej. Ponieważ prom w Długołęce nie kursował ze względu na wysoki poziom Wisły musieliśmy pojechać droga nr 79 do Zawidzy. Tam odbiliśmy na boczną drogę i przez Winiary Nowe i Bogorię wśród licznych sadów (niestety zalanych) ponownie wyjechaliśmy na krajówkę. Przejechaliśmy nią Wisłę i skierowaliśmy się do Baranowa Sandomierskiego. Pogoda sprzyjała a sam pałac zrobił na nas olbrzymie wrażenie. Jedząc na rynku drugie śniadanie spotkaliśmy księdza, który też jest pasjonatem roweru. Polecił nam inną trasę niż pierwotnie planowaliśmy. Z Baranowa wyjechaliśmy do Majdanu Królewskiego. Jechało się bardzo przyjemnie a ruch był minimalny. Zrobiliśmy sobie tu małą przerwę na lody, po czym pojechaliśmy dalej do Bojanowa. Po drodze towarzyszył nam poligon. Od pewnego czasu towarzyszyła nam też potężna chmura ale na szczęście udawało się jej unikać. Do czasu. Dopadła nas już w miejscowości Jeżowe a więc pod koniec dzisiejszej trasy. Tylko 2 kilometry od miejsca noclegu. Ponieważ jednak lało solidnie to siedzieliśmy na przystanku. Jak trochę przestało pojechaliśmy dalej. Nocleg na plebani. A i wiadomość dla potencjalnych wyprawowiczów. U księdza na plebani w Baranowie nocleg za darmo gwarantowany.