Polska Egzotyczna - dzień ósmy

Sobota, 5 czerwca 2010 · dodano: 25.06.2010 | Komentarze 3

Rano pobudka. Niesamowicie zimno, północny wiatr. Wkładamy na siebie wszystko co mamy. A miało być ładnie. Cóż, jedziemy. na początek fajne, boczne asfalty. Przez Pereszczówkę i Żerocin, Szachy docieramy do Rogoźnika. Wszędzie jesteśmy miejscową atrakcją. Droga jest płaska, gdzieniegdzie las. Z reguły jednak jedziemy odkrytymi terenami ze wspaniałymi widokami. Do miejscowości Luzki było super. Potem 2 kilometry drogi krajowej (wiadomo) ale droga na Hruszniew i dalej rewelacyjna. Niestety tylko do drogi krajowej, którą musimy jechać do mostu na Bugu spodziewamy się bowiem, że przy dużym stanie wody nie uda nam się przeprawić ze Starej Wsi do Drohiczyna. Tu okazuje się że dobrze zrobiliśmy bo przeprawy nie ma już od dłuższego czasu (ale ma być bo władze się starają). Pokonujemy most na Bugu w Kozkach i skręcamy do Wólki Nadbużnej. Najpierw asfaltem, potem szutrówką do głównej drogi i Drohiczyna. Tu znaleźliśmy nocleg i na lekko zwiedziliśmy miasteczko (jest bardzo malownicze. Pogoda też się wyklarowała. Było ciepło i ładnie. Ja niestety nabawiłem się przeziębienia. Mam nadzieję że szybko przejdzie.